Asti Group is an exhibition company established in 2001. During this period the company developed reputation of a strong and professional player on the Russian and international exhibition grounds. Asti Group team comprises professional managers and project head managers, press service, marketing managers and designers who all have considerable experience and creative approach.
Asti Group holds 17 international projects in its portfolio and most of them are exclusive both on the territory of Russia and internationally. Key projects are focused within HoReCa segment of the market and gastronomy.
Discover Russian Cuisine festival was launched in 2017 in Moscow. The main aims of this iconic project are popularization of regional products, revival of national culinary traditions, national products’ promotion on export markets, development of the Russian gastronomic culture.
The key point of this event is to unite Russian professionals of hospitability and restaurant industry, food producers, international and Russian distributing companies.
Open stage master-classes with participation of chefs from Russia and from abroad, exclusive enogastronomic chefs’ tables are aimed to discover the Russian gastronomy to the world.
Discover Russian Cuisine is an international project in the full sense of the word. Besides Moscow, it was successfully presented at the International Green Week in Berlin, at the Gourmet Expoforum HoReCa Food & Beverage in Turin during Bocuse d’Or Europe contest, at the China International Import Expo in Shanghai.
The company Restoran.Ru began its work in 2003. Today it is one of the largest catalogs of restaurants and banquet halls in Moscow and St. Petersburg. Restoran.ru has its own booking service and banquet service, which makes reservations in the leading restaurants of two capitals. Also it provides free advice on the selection of venues for various events: wedding banquets, corporate parties, birthdays, etc.
www.restoran.ru/@companyRestoranoved - professional magazine informational analytical magazine, containing news and events of restaurant life, interviews with famous victuallers and chefs, author`s recipes from the best culinary experts, conferectioners and baristas, secrets of menu creation, restaurant products` market reviews, information, about equipment, automation, furniture and another directions.
www.restoranoved.ru/@companySelling point is a analytical magazine about retail segment of the market.
b2bcontact.ru/@companyGastronom - a monthly gastronomic magazine.
Its articles are dedicated not only to delicious and healthy food but also to etiquette, diet and healthy eating habits? restaurants and chefs.
Each edition contains interviews with celebrities and their own recipes.
All recipes published are tested in advance.
Allcafe.ru - is the largest digital platform about restaurants and venues where one can spend a very good time. It provides actual information from 40 cities of Russia.
allcafe.ru/@companyLocalway - a guide around cities of Russia.We know everything about travels, entertainment and interesting places.
localway.ru/moscow#lw-city-check@companyHoReCa Magazine — ежедневный деловой интернет-журнал, посвященный гостиничному и ресторанному бизнесу.
Основная задача онлайн-издания — ежедневно предоставлять самую актуальную и интересную деловую информацию о всей индустрии HoReCa и объективно отражать все происходящее на рынке.
Аудитория журнала HM — весь деловой рынок в сегменте HoReCa, специалисты и профессионалы индустрии, производители и поставщики продуктов питания, оборудования и услуг, а также управляющие, менеджеры среднего звена, руководители отделов закупок, персонал ресторанов, баров и различных служб гостиничных комплексов.
Онлайн-журнал дает возможность высказывать свое мнение и свободно общаться всем, кто считает гостеприимство своим призванием и вносит свой вклад в развитие как своей компании, так и индустрии в целом.
HoReCa.ru – главный интернет-ресурс индустрии гостеприимства и питания. На портале представлена информация для участников гостинично-ресторанного бизнеса. В каталоге портала представлены заведения и операторы рынка, торговые марки, специализированная литература, профильные журналы, ассоциации и выставки HoReCa.
Под эгидой портала работает ежедневный онлайн-журнал www.horeca-magazine.ru, посвященный гостиничному и ресторанному бизнесу.
The magazine Retail & Loyalty is a mass customer service in the real and virtual world. Retail & Loyalty magazine focuses on international and domestic experience in the field of offline and online retail, innovative and original ideas in the retail business and customer service process, analysis of events and trends in the mass consumer industries, positions of the participants, experts and regulators in the field of retail.
www.retail-loyalty.org/@company«FoodService» – аналитический журнал о рынке питания вне дома, адресованный владельцам и управляющим ресторанов, баров, столовых, кафе, отелей и кейтеринговых компаний. Журнал рассказывает об известных рестораторах, тенденциях на рынке и успешных проектах, проводит качественные и количественные исследования. Авторы издания анализируют новые рестораны России, США, стран Европы и Азии.
www.cafe-future.ru/@company@IlonaFedotovaChannel is the private web-media of Ilona Fedotova, a well-known producer, an expert in the field of restaurants, food, and gastronomic tourism, a journalist and a blogger, a columnist writing for fashion glossy magazines, and top web portals: RBC.Style, RobbReport, PostaMagazine.ru. Every day, on the air run meetings with famous persons, news about trendy restaurants, parties, festivals, interesting events, as well as secret addresses, travel destinations and hotels, coordinates and promo codes for personal discounts. Where to go with friends, with family; the best places to improve health; the ways to make life better and more diverse — you can find all this on @IlonaFedotovaChannel. Moreover, some lifestyle stories, bits of useful advice for leisure, work and of course delicious recipes for the weekends created by celebrities.
www.facebook.com/ilona.fedotova@companyГазета “На Рублевке Life” выпускается с 2002 года. «Узнай новости первым и расскажи соседу» - наш девиз уже 20 лет.
Мы – локальное издание в формате глянцевой газеты. Аудитория – жители современных коттеджных поселков Рублевского и Новорижского шоссе.Совокупный тираж газет «На Рублевке Life» и «На Новой Риге Life» 35 000 экземпляров.
Мы освещаем новости, события, ответы на актуальные вопросы.Основные темы – местные новости, культурные и деловые события.
В наших выпусках интервью со звездными жителями Рублевки и Новой Риги. Наша аудитория – молодые, состоятельные жители района. Нашу газету можно найти во всех Luxury местах района .
Нас читают в банках, бизнес-центрах, салонах красоты, ресторанах.